25 de novembro de 2022

Dennis Brown - Bless me Jah 1999


Dennis Brown - There's No Love And Understanding     
Dennis Brown - Take Me To The Top                    
Dennis Brown - Bless Me Jah                          
Dennis Brown - Your Love Is Amazing                  
Dennis Brown - Something's Been Bugging Me           
Dennis Brown - If You Should Loose Me                
Dennis Brown - Black Cindarella                      
Dennis Brown - Decorated My Life                     
Dennis Brown - Once Upon A Time                      
Dennis Brown - Black Magic Woman                     
Dennis Brown - The Half                              
Dennis Brown - Everybody's Talking At Me             
Dennis Brown - No Man Is An Island                   
Dennis Brown - My Heart Is Gone  

Credits

Label:RAS Records Inc.




 

Nenhum comentário:

Postar um comentário